FAQ

Vad kan jag göra om jag har problem med att synka mina bilder i appen?

Uppdaterad

Om appen inte kan ladda upp dina bilder till vår molntjänst eller ladda ner dem till din enhet, så kan du prova följande: 

1. Om du har många bilder kan synkroniseringen ta tid. Stäng inte appen förrän synkroniseringen är klar. Observera att synkroniseringen pausas om du växlar till en annan app eller om skärmlåset aktiveras. 

2. Se till att du är ansluten till internet. Om du använder mobildata bör du kolla att alternativet ”Använd mobildata” är ikryssat i appens inställningar. Om du använder wifi bör du kolla att nätverket fungerar som det ska. 

3. Prova att göra en liten ändring i en av dina böcker och spara den. 

4. Kontrollera att fokusläget (eller liknande funktion) inte är aktiverat på din telefon, eftersom det kan påverka synkroniseringen. 

5. Stäng ner appen och öppna den sedan igen. 

6. Om problemet uppstår med en specifik bok, försök då att göra en kopia av boken och se om den nya versionen synkar korrekt. 

7. Prova att använda vår webbapp på app.onceupon.photo. 

8. Det kan hjälpa att logga ut och sedan logga in igen, men observera att detta kan leda till att du förlorar ändringar som inte har sparats. 


Kontakta oss om problemet kvarstår!


warning Created with Sketch.